Otroški kros 2023
ponedeljek, 18 september 2023

ÄŒlani kolesarskega kluba DJAK in ŠTD Kromberk s podporo Mestne občine Nova Gorica ter Zavoda za turizem Nova Gorica smo v soboto, 16. septembra pripravili športno obarvan kolesarski dogodek za otroke. Na lepo prizorišÄe v športnem parku Kromberk nam je uspelo privabiti okrog 80 otrok. Po pozdravu in nagovoru Å¾upana Sama Turela, so se na progo podali najmlajši simpatični otroci, ki so komaj dosegli tla s poganjalčki in manjšimi kolesi. Sledile so še druge kategorije vse do dvanajst letnih dečkov in deklic so se pognali po razgibani krožni trasi v več starostnih kategorijah. V pravih kolesarskih dirkah smo videli zanimive borbe za čim višje uvrstitve. Na koncu utrujeni a zadovoljni otroci so se posladkali s krofi in najhitrejši so prejeli medalje. Za nas pa je bil vsak otrok zmagovalec, saj je cilj dogodka vzpodbujanje kolesarjenja in športa pri mladih in malo manj mladih. Iskrena hvala vsem pomočnikom in sponzorjem kluba.

Foto galerija: Čučič Bogdan

kros 23

Matej Pinosa

Srečno 2023
petek, 23 december 2022

Leto je okrog. Klub je uspešno privozil tudi 21. leto obstoja in hvala vsem, ki ste letos zastopali barve kluba na tekmovanjih in treningih in vsem, ki ste kakor koli pomagali pri delovanju kluba.

Vsem želimo v letu 2023 srečno, zdravo in polno kolesarskih izzivov in uspešno odpeljanih kilometrov.

Lep pozdrav,

Matej Pinosa

Dresi 2023
torek, 09 julij 2019

V letu 2023 bomo nekoliko prenovili dizajn klubskega dresa. Dres bo znamke ALE z enostavnim črtastim motivom in novim logotipom kolesarskega kluba DJAK.

Naročila sprejemamo v trgovini DJAK do24.7. 2023.

Dres

SREÄŒNO 2019
četrtek, 27 december 2018

Leto se je ponovno zavrtelo in pred nami so prazniki, kjer se lahko ozremo nazaj in razmislimo kako naprej.

Zahvaljujemo se vsem, ki ste kakor koli pripomogli, da smo v klubu leto zaključili dobro. V novičkah si lahko preberete strnjene utrinke iz letošnje sezone, ki je bila za nekatere bolj za nekatere manj uspešna. Pretekli rezultati nas bodo pognali v novo sezono, kjer bomo poskušali biti še boljši ali pa se bomo vsaj trudili, da bomo popravili tisto kar je šlo narobe.

Če je kolesarjenje užitek, si prikolesarimo užitkov polno leto 2019.

KK DJAK,

MTBVV 2018
ponedeljek, 01 oktober 2018

Zadnji dan septembra je bil tokrat rezerviran za skoraj domač maraton v AjdovšÄini - MTBVV. Organizator nam je v soncu in vetru ponudil tri, prenovljene trase. Najkrajša 27km, srednja 44km in najdaljša 67km dolga različica proge, so vodile po dolini in objele bližnje griče, najdaljša pa se je ponovno dvignila visoko nad vipavsko dolino, tokrat do Predmeje. Z maratonom so se spoprijeli tudi trije člani KK DJAK. Na najkrajši je Denis Dodič zmagal, na dolgi trasi pa sta grizla Uroš Breški, ki je bil absolutno 3. in 2. v kategoriji, Samo Gomboc pa je bil absolutno 27. in 20. v kategoriji. Absolutni zmagovalec najdaljše preizkušnje pa je bil Luka Tavčar (Calcit bike team).

Proge so bile glede na prejšnja leta spremenjene, kar je vedno dobrodošlo in zanimivo. Tudi najdaljša trasa je na zadnjem vzponu postregla z spremembami. Strmejši drugi del vzpona vendar brez pešačenja so po mojem mnenju boljša varjanta, čeprav bi bile mogoče daljše različice vzpona, tako kot prejšnja leta za ljubitelje dolgih preizkušenj še tista češnjčka na torti. Kljub temu pa je trasa ohranila svojo težo in vsebino, tako da smo bili na koncu vsi zadovoljni, je strnil misli Uroš.

ÄŒeprav se sezona izteka, je na sporedu še kar nekaj lepih dogodov. Že naslednji vikend bo MOUNTAIN LUST, ki ga na svojih terenih organizira naš klubski kolega Lenart Noč, več si lahko preberete tukaj.

rezultati

stran prireditve

ETM 2018 - MALI OTROÅ KI KROS
ponedeljek, 24 september 2018

Petkovo popoldne in toplo sončno vreme je bil povod, da je kar lepo število otrok s starši uživalo na travniku pred mestno občino. Djakovci smo skupaj z MONG organizirali dogodek v sklopu evropskega tedna mobilnosti, ki se že 5. leto zapored razvije v zelo zanimivo druženje in tudi športni boj naših malih kolesarjev. Travnik pred mestno občino postane skoraj pol kilometra dolg poligon zavite trase z bol ali manj ostrimi ovinki. Cilj dogodka ni zgolj tekmovanje in kros tekma, ampak predvsem vzpodbujanje otrok za zdrav način preživljanja prostega časa na kolesu in druženje na prostem, kjer za srečo in veselje otrok ni potrebno imeti najmodernejše tehnologije. Skoraj 50 otrok se je v petih kategorijah od najmlajšega s komaj 4. leti pa do 12. let starih fantičkov in deklic podalo na progo in so z vso močjo potiskali po travniku do cilja. Starši in drugi prisotni smo do konca vzpodbujali otroke in na koncu smo vsi ponosni stisnili naše najmlajše bodisi za prvo ali pa zadnje mesto.

Še enkrat več smo dokazali, da smo lahko skupaj zelo uspešni in zato en velik HVALA vsem udeležencem in seveda vsem, ki ste pomagali na dogodku.

foto: Miha Markič

Galerija KK Pantal (by Miha Markič)

Galerija KK DJAK (by Matej Pinosa)

OTROÅ KI KOLESARSKI KROS 2018
torek, 18 september 2018

ETM 2018

Kolesarski klub DJAK bo tudi v letu 2018 sodeloval z Mestno občino Nova Gorica v sklopu projekta Teden mobilnosti. Klub bo aktivno sodeloval pri spodbujanju in osvešÄanju ljudi v zdrav način življenja ter promoviral uporabo kolesa kot ekološko prevozno sredstvo. V petek, 21.9.2018 bomo pred stavbo mestne občine Nova Gorica organizirali mali kolesarski kros.

-        Na travniku pred mestno občino pa bomo pripravili –5. OTROŠKI KOLESARSKI KROS, ki bo namenjen otrokom do 12. leta starosti. Otroci se bodo v 5. kategorijah borili po progi in poligonu na travniku. Najboljši bodo nagrajeni s spominskimi medaljami. Cilj dogodka je vzpodbujanje kolesarjenja in druženja na prostem.

PRIJAVE ZA KROS SPREJEMAMO od 14:30 do 15:45 - na prijavnem pultu. Prvih 50 prijavljenih otrok prejme praktično darilce.

KATEGORIJE:

START

KATEGORIJA

16:00

Otroci do 4 leta starosti - 1 mali krog (dovoljeno spremstvo)

16:15

Dečki in deklice od 5 in 6 let - 2. kroga (samostojna vožnja)

16:30

Dečki in deklice 7 in 8. let - 3. krogi

16:45

Dečki in deklice 9 in 10 let - 4. krogi

17:00

Dečki in deklice 11 in 12 let - 5 krogov

17:30

podelitev

V PRIMERU DEŽJA BO PRIREDITEV ODPOVEDANA.

GO

Valamar Terra Magica
ponedeljek, 17 september 2018

Pretekli vikend se je v Rabcu odvijal MTB maraton Istra Terra Magica. Prelepo, še poletno vreme, morje, težka in zahtevna kamnita trasa so bili recept za močno mednarodno udeležbo in popolen ter naporen dan za vse ljubitelje te discipline. Organizator je pripravil tri trase in na vsaki smo imeli predstavniki KK DJAK tudi svojega prestavnika. Na najdaljši razdalji (70km) je med elito nastopil Lenart Noč, ki je bil četrti, zmgala pa je Diego Cargnelutti. Uroš Breški se je pomeril na srednji (50km) trasi in bil tako absolutno kot v kategoriji drugi, zmagal pa je Marin Deković. Denis Dodič se je preizkusil na krajši (20km) trasi, a mu je dobro uvrstitev preprečila predrta guma.

Naš najmočnejši prestavnik Lenart je po dirki strnil misli:

Zopet september in zopet Valamar Terra Magica. Tokrat start v lepem sončnem vremenu. Po krajšem odseku ravnine smo zavili v klanec, ki ni bil strm, ampak zahteven za kolesarje ki so vozili HT kolesa. Na polovici prvega klanca mi je padla prvič veriga iz verižnika. Nato sem uspel ujeti nazaj tekmovalca na tretjem mestu. Nekaj časa je vozil za menoj, po 1h40' pa sem ostal sam. Preostanek dirke sem vozil sam na tretjem mestu in ob tem imel VELIKO težav z verigo (padanje iz verižnika) in samim terenom, ki je bil definitivno prevelik zalogaj za moje kolo. Izgubljal sem na vzponih (peš), spustih (šel zelo počasi) po ravnini pa sem imel večkrat sedež v riti kot pnevmatiko na terenu. 700m pred ciljem pa mi je padla veriga še v peto iz verižnika in takrat sem izgubil 3.mesto. Kljub dobremu počutje tega nisem uspel prenesti v dober rezultat; morda pa je čas za novo kolo.

Uroš pa:

Trasa, ki je polna kamnja, razritih makedamov in zavitih trailov je prava receptura za težko dirko. Po dolgem času sem vozil tekmo, kjer me dan po dirki bolj bolijo roke kot noge. Tekma hitra, brez taktiziranja, na polno.....mislim, da sem s traso dobro opravil, čeprav mi ustrezajo daljše proge.

Sezona se je že dobro prevesila v drugo polovico, pred nami pa je še nekaj lepih prireditev, kjer bom tudi DJAKovci imeli svoje predstavnike.

Po poteh Erazma Predjamskega
torek, 04 september 2018

V soboto se je v Belskem odvijal MTB maraton Po poteh Erazma Predjamskega. Kljub slabemu vremenu se je na startu zbrala kar pisana množica kolesarjev, med njimi tudi dva člana KK DJAK. Oba sta, vsak na svoji razdallji (Lenart 50km, Denis 30km) dosegla absolutno 2. mesto in zmagala v kategorijah , Po maratonu je Lenart povedal:

V soboto 1.9.18 sem se prvic do sedaj udeležil gorsko kolesarskega maratona po poteh Erazma Predjamskega.

Vremenska napoved je bila slaba vendar ne preslaba, da ne bi mogli odpeljati lepega kroga po poteh Erazma.
Kmalu po startu sem spoznal, da nekaterim ta dirka veliko pomeni zato sem se odločil, da se osredotocim na sebe in moje slabo počutje. Trasa je bila zanimiva, ne nevarna vendar težka
če ti ne gre. Na polovici dirke sva tako v ospredju ostala samo še dva. Nekajkrat sem mu solidarnostno ponudil pomoč, ga počakal in tako zakljucil lep maraton.
Na koncu mi rezultat ni bil primarnega pomena, vazno mi je bilo dirkati in to kljub slabemu vremenu.
Vse pohvale gredo organizatorju ki se je potrudil in uspel izpeljati prireditev kljub slabemu vremenu.

Fužine 2 sea - MTB maraton
Avtor Lenart Noč - UroÅ¡ BreÅ¡ki
ponedeljek, 27 avgust 2018

Preteklo soboto se je v Fužinah odvijalo drugo poglavje Husqarna Adria Bike Series maratonov. Klub slabi vremenski napovedi se nas je zbrala pestra drušÄina kolesarjev iz različnih držav. Mednjimi smo bili tudi trije člani KK DJAK - Lenart Noč in Uroš Breški, ki sva se odločila za EPIC različico ter Denis Dodič, ki se je zabaval na EASY varijanti. Lenart je domov odnesel absolutno zmago, prav tako je zmagal Denis v svoji kategoriji, sam pa sem zasedel 5. mesto v kategoriji. Glede na to, da sem predrl na prvem spustu gumo, je bilo kaj več nedosegljivo.

Organizator nam je pripravil traso, ki bi jo sam nekako razdelil v tri dele. Makedamski prvi del, potem drugi panoramski, kamniti del, ki je bil tehnično tudi bolj zahteven z razglednim povratkom na  planoto ter zadnji lažji povratek v cilj.

Zaključno dejanje serije bo oktobra na Krku!

Lenart je po dirki strnil misli:

Po daljšem tekmovalnem premoru sem se odločil oditi na tekmo F2S katera je "najtežja" v sklopu dirk, ki jih organizira Adria Bike.

Dirka je potekla od Fužin do Crikvenice in nazaj do Fužin.

Na startu mi je družbo delal klubski kolega Uroš. Po 20' dirke je prišel prvi klanec in z njim tudi prva selekcija. V ospredju smo ostali trije tekmovalci. Kasneje sta zardi nase počasnje voznje priklučila še dva. Med tem časom nam ni bilo prizaneseno z dežjem, tako, da je bil spust proti Crikvenici zelo nevaren!. Na tem spustu sem imel veliko težav s pedali (odpenjanje), kontrolo kolesa (prepolne gume) in nenazadnje z defektom zadnje gume. Pri popravilu plašÄa sem opazil, da polovico dirke vozim z odtegnjeno čeljustjo zadnje zavore (obroč se skoraj ni vrtel). V Crikvenici mi je na srečo na pomoč priskočil kolega Peter Zupančič (hvala).

Ko sem vse težave odpravil pa sem lahko nadaljeval v svojem tempu. 10km pred ciljem sem dohitel prva dva tekmovalca in v zadnjem gozdno tehničnem delu odšel zmagi naproti.

V cilju zadovoljen z drugo polovico dirke, še bolj pa ob zavedanju, da je bila ta proga izključno za polno vzmetena kolesa jaz pa sem dirkal na "hardtailu". ÄŒas bi bil lahko bolji sigurno za 10 min.

Pohvale organizatorju, jaz pa že pogledujem proti novim dirkam in polnovzmetenemu kolesu 😊.

Zgleda, da bo drugi del sezone še zelo zanimiv, saj bo v bližini še kar nekaj zanimivih prireditev!

<< Začni < Nazaj 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Naprej > Konec >>

Prijava

Ste pozabili geslo?
Registracija Ustvari nov uporabniški račun
Intelektualna vsebina strani je last Kolesarskega kluba DJAK.